Alle communicatie via één platform: extern bellen met Microsoft Teams

Denk je aan werken in coronatijd, dan denk je waarschijnlijk aan Microsoft Teams. Het platform was er van de ene op de andere dag en is sindsdien onmisbaar geworden. Wil je het platform compleet maken? Integreer dan je bestaande VoIP-oplossing.

 

Chatten, documenten delen, met collega’s praten. Alle interne communicatie verloopt tegenwoordig via Microsoft Teams. Wil je iemand buiten je organisatie bellen, dan ben je afhankelijk van een aparte VoIP-oplossing met bijbehorende VoIP-software. Dat kan efficiënter, zowel qua gebruik als beheer. Daarom bieden wij de mogelijkheid om je telefonie-oplossing te integreren in Microsoft Teams.

 

Dit zijn de voordelen

De integratie van telefonie brengt meerdere voordelen met zich mee:

  • Alle communicatie, zowel intern als extern, verloopt via één platform.
  • Microsoft Teams biedt alle benodigde extra’s, zoals wachtmuziek, voicemailboodschappen, callflows en rapportages. Je hebt dus geen aparte VoIP-software nodig.
  • Je gebruikt de groepen- en rechtenstructuur in Microsoft 365, waardoor je bij nieuwe medewerkers geen instellingen hoeft te configureren. Ook niet voor extern bellen.
  • Extern bellen is mogelijk met elk apparaat. Een laptop, smartphone of vast toestel bijvoorbeeld.
  • De maandelijkse kosten blijven vrijwel gelijk.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze aanpak bij de integratie van telefonie in Microsoft Teams? Hier vind je alle informatie. Je kunt natuurlijk ook direct contact met ons opnemen.

​Schrijf je in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste ICT-ontwikkelingen

Wil je meer weten over het onderwerp Microsoft 365?

Neem dan contact op met Harrie de Jong

Interessant artikel? Deel het met uw netwerk

Op de hoogte blijven?