Klachtenregeling

Wij horen graag van u als u ontevreden bent over onze diensten of producten.

U kunt uw klacht telefonisch indienen.

  • U kunt uw klacht telefonisch doorgeven op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur via het telefoonnummer: 038-3338750.
  • Soms kunnen wij het probleem meteen verhelpen. Lukt dat niet, wordt u de volgende werkdag teruggebeld door de verantwoordelijke medewerker van Systra ICT.
  • Samen zoeken jullie naar een geschikte oplossing van uw klacht.
  • U wordt geïnformeerd bij elke stap die wij zetten om een geschikte oplossing te vinden.
  • Wij registreren en evalueren uw klacht aan de hand van een klachtenanalyse.
  • Wanneer u tevreden bent, wordt de klacht intern afgesloten.

Ook kunt u uw klacht via de mail naar Systra ICT toezenden.

  • U kunt uw klacht via de mail doorgeven op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur door te mailen naar klachten@systra.nl.
  • Heeft u een klacht ingediend via de mail? Dan ontvangt u de volgende werkdag een bevestiging van uw klacht.
  • De verantwoordelijke medewerker van Systra ICT zal contact met u opnemen om samen een oplossing te bedenken voor uw klacht.
  • U wordt geïnformeerd bij elke stap die wij zetten om een geschikte oplossing te vinden.
  • Wij registreren en evalueren uw klacht aan de hand van een klachtenanalyse.
  • Wanneer u tevreden bent, wordt de klacht intern afgesloten.